Treningstips med PT Roger Andre
PT Roger Andre Raknes
PT Roger Andre Raknes
PT Roger Andre Raknes
PT Roger Andre Raknes
PT Roger Andre Raknes

PT Roger Andre Raknes, personlig Trener hos Impulse Treningssenter Rosten - Trondheim

Hjemmetrening med PT roger Andre

I forbindele med situasjonen og korona spredning har jeg her laget noen enkle løsninger på trening som et tiltag for alle dere som ønker å bruke tiden fornuftig og å ta vare på helsen frem til fåre senter åpener igjen og alle kan komme tilbake på trening.

Trenger du hjelp til trening? Ta kontakt HER

Klikk på program miniatyr for full størrelse

PT ROGER ANDRE VIDEO ARKIV

Har du spørsmål?

Ingen spørsmål er for dumme (15 april 2020)

Det er ikke alltid like lett å finne det man leter etter av treningstips og svar på ting man lurer på. Spesielt nå i disse korona tider hvor det er begrenset med treningsmuigheter og plutselig må man finne helt andre løsninger på trening og ikke minst motivasjon nok

Effektiv trening kjernemuskler

Kjernemuskler, fundamentet for en sterk og dkadefri kropp. Her er et lite program man lett kan kjøre hjemme i egen stue uten noen form for utstyrt.


Lykke til :)

Enkel fullkropp med Gymstick

Utendlrs fullkropps trening med gymstick/Strikk

Hvorfor hviledager?

Dager du ikke trener, er minst like viktig

Mange glemmer den, ikke alle snakker om den, men den er minst like viktig som selve treningsøkten for å få fremgang og progresjon.

Pushups med progresjon/degresjons vaianter

Standard pushups, med varianter på degresjon (enklere utgave) og progresjon (økt vanskelighet) samt forskjellen på pushuops og triceps push